Nokia 6555 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 6555 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tineke1511 19-08-2009

---------- update review 19-08-2009 ----------
na 3x het toestel opgestuurd te hebben waren de problemen met het uitvallen van het toestel nog steeds niet opgelost.Ook het aandraaien van de 2 schroefjes waar Kees het over had heeft niet geholpen.Ik heb inmiddels een nieuw toestel gekregen en tot nu toe nog geen problemen gehad dus eindelijk de telefoon die ik graag wilde hebben.Hij is mooi, een fijn toestel in gebruik alleen de kwaliteit van de camera is niet echt geweldig maar daar had ik hem niet voor aangeschaft dus voor mij niet zo belangrijk.

---------- oude review 30-01-2009 ----------
mooi toestel maar vanaf het begin valt de telefoon regelmatig uit.
Batterij is bij mij al na 1 dag leeg.
Ik vind het een mooi toestel maar hij voldoet helemaal niet aan wat ik me er van voorgesteld had.Ben beter gewend van een Nokia toestel.
Ik heb contact gehad met de leverancier en moet het toestel opsturen ter reparatie maar na al deze ervaringen heb ik er weinig vertrouwen in dat het goed komt.

inge1965 18-08-2009

heb deze mobiel nu 2 jaar in mijn bezit:
het is een prachtig model en werkt erg fijn.
alles is makkelijk te vinden en in te stellen.

dat nadeel dat de mobiel steeds uitvalt heb ik nu voor 4 weken terug gehad.
heb het toestel op laten sturen en ze hebben er andere software opgezet en een nieuwe accu ingedaan.
nu is het probleem helemaal opgelost.
+punten.. zeer mooi model om te zien...makkelijk ingebruik(wat ik van nokia gewend ben)
de dialoogklok is schitterend en wat zeker een +punt voor mij was,is dat je een foto als minidisplay kan gebruiken,die krijg je dus eerst te zien voor die op dialoogklok springt.+ punt ringtone voor zowel beltone als berichtone te gebruiken.
het geluid is superhard in te stellen en misvormt niet.
- punten:software problemen...de camera maakt slechte foto,s bij duister en zonlicht.
verder is het echt een aanrader.
echt een mobiel waar je jaren plezier van kan hebben.

Alida23 10-08-2008
Geschreven voor: Nokia 6555 rood

Toestel een paar dagen in bezit, bevalt goed, mooi slank en licht. Duidelijk scherm en geluid.

erikxxx 01-07-2008
Geschreven voor: Nokia 6555 rood

Mijn eerste gsm die al na 2 maanden de geest gaf. Opnemen was wegdrukken, en vervolgens weer de pin invoeren, en niet meer kunnen zien wie er belde. In 50 procent van de gesprekken gebeurde dit. Laten repareren , lang kwijt geweest, en er vervolgens achter komen dat er niets is opgelost..

Ben het vertrouwen kwijt geraakt in Nokia. Snelle massaproduktie, design gaat voor kwaliteit? Of gewoon een maandagmorgen exemplaartje geweest...

Mrs Sabine 06-05-2008
Geschreven voor: Nokia 6555 rood

Zeer handig en slank toestel - degelijke toetsen - leuke fotootjes (1,3mp) - prachtig kleurenscherm...
Mijn vriending heeft Nokia6555 (al sedert December) - ik pas 2weken want heb zolang gewacht op een rood!
Wij zijn beiden UITERMATE tevreden van dit nieuwe Nokiatoestel.

Jan2105 01-05-2008
Geschreven voor: Nokia 6555 rood

Een prettig toestel. Heel mooi maar inderdaad na drie dagen al weer opladen.

fons 11-04-2008
Geschreven voor: Nokia 6555 rood

Een heel strak toestel met veel mogelijkheden.
Wel een heel groot nadeel, het toestel is al na 2 dagen leeg en dan wordt er niet eens veel gebeld en staat bluetooth uit.
Ik heb veel nokia's gehad maar dit is belachelijk
heb reeds naar een servicepoint gebeld en die wilde het toestel opsturen ben je 10 dagen het apparaat kwijt en wie weet hoe je het dan terugkrijgt

Wie heeft tips om het energieverbruik te doen afnemen??

Annick 06-02-2008
Geschreven voor: Nokia 6555 rood

Zeer leuke telefoon - handig - quadband (dus wereldwijde ontvangst) - zéér duidelijk beeldscherm met fantastische kleuren.
Heb reeds vele Nokia's gehad, maar dit is een van de betere.
één minpuntje : er zit geen radio in...

jodecorte 22-12-2007
Geschreven voor: Nokia 6555 rood

heel handige, lichte gsm met veel mogelijkheden

blue iris 14-11-2007
Geschreven voor: Nokia 6555 rood

Geweldige telefoon, strak en makkelijk in gebruik. Aanrader!